söndag 22 februari 2009

Böcker säljes

Jag håller på och rensar lite varstans i mitt hem. Turen har nu kommit till mina bokhyllor. Jag tänkte se om någon vill köpa lite böcker, denna gång är det konst/kulturinriktning på dem. På min träningsblogg Maria Nova säljer jag dem med hälsotema.
  • Victoria, Victoria av Alice Bah, 10kr
  • Svenska former- 40kr (tjock bok med mycket fakta och fina bilder)
  • Noveller för världens barn 2004 och 2008 (15kr st)
  • Tre svarta kjolar av Anna Johnson 15kr
  • Fashiontale, 20kr
  • Art of the Middle Age- engelsk bok om medeltida konst- 20kr

6 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Åh vilka fina böcker. Vad är Fashiontale för bok?

Johanna sa...

fröken isakson: det är en inbunden bok som är som ett modemagasin. Otroligt vackra foton med svenska och internationella designers kläder. Kostar normalt 150kr.

Linda W sa...

Gud vilka bra priser!!
Ska fundera ..

Anonym sa...

Hej Johanna,

Jag köper gärna dina böcker om de finns kvar.

mvh
Maria

Johanna sa...

Maria: maila mig vilka böcker du vill ha på johannawithatasteoffashion@gmail.com

Hanneles bok-paradis sa...

trevliga fynd