tisdag 3 februari 2009

Johanna ska vara med på tv del 3.

Jag lovade ju att berätta när jag skulle vara på tv. Hon som i sin tur lovade att höra av sig i god tid innan det skulle sända höll inte sitt löfte. Så idag började jag luska själv på nätet. Det visade sig att vi har missat det, programmet gick i söndags på tv8. Typiskt. Jag har ju ändå ingen tv men ändå. Om ni följer länken här, kan ni komma till sidan för programmet och se avsnittet i webbtv. Hör av er om det funkade att se.

Update: Där ropade jag hej förtidigt. De har klippt bort mig och de andra som uttalade oss negativt kring skönhetsoperationer och skönhetsidealen. Vad trist.

7 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Fasiken vad dåligt! Både att inte säga till dig i tid och att sedan klippa bort dig.

Elevator Lady sa...

Men vilka idioter! Det ville man ju så klart se!

Anonym sa...

Nämen vad trist att de klippt bort. Ville de inte ha en bred bild av ämnet??

Miss Upsey Daisy sa...

Trist. Dåligt att inte berätta också..

Anonym sa...

ja du, det märktes ju helt klart var programledaren stod i frågan så det klart att de inte tog med det som var negativt mot hennes syn på saken. Men man tycker ju som sagt att det bästa vore att få en så bred bild av ämnet som möjligt. Det var tydligen inte önskvärt. Så himla trist, programmet kändes bara som en enda lång reklamfilm för skönhetsoperationer.

Anonym sa...

A shame! Typiskt att teve klipper bort så mkt. Speciellt när vi ville se & höra dig vännen!
Men jag ska kolla in programmet ändå. Gillar ju Amelia.
Kram

Sincerely Johanna sa...

miss e: ja tjejen som jag varit i kontakt med svarar varken på mail eller telefon, jag ville höra varför de klippt bort oss med en annan åsikt

frida: ja det var verkligen synd, nu blir jag ju ingen tv-stjärna ;-)

miss ud: ja det är lite dålig stil att inte höra av sig

jenny: ja det var verkligen bara positiva åsikter som kom fram, även om det var en som tagit bort sina inlägg i brösten men det vägde inte upp

linda: ja se programmet ändå du, anja hirdman var bra i alla fall