torsdag 22 januari 2009

Den här veckan

Oj oj vilken vecka det här har varit. Det känns som om den har pågått i en evighet och aldrig kommer att ta slut, och då är det ändå bara torsdag. Jag har varit dålig på att skriva både här och på träningsbloggen. Men det har hänt så mycket som fått mig att tänka, få nya perspektiv och ändrade åsikter om saker som jag innan tog för givet. Lite lever jag just nu som i ett vakuum, har en bubbla kring mig och har svårt att få rätsida på vissa saker Samtidigt har vissa frågor och funderingar fått kristallklara svar. Det är inte en Johanna-mår-dåligt-och-har-en-kris-situation men just nu är jag inte mig själv och jag vet inte vad som kommer att hända. Tur att det finns personer som Obama, min pappa, Emelie K, Linda W, Jenny Z och lillasyster som säger massa kloka saker till mig (inte Obama personligen men ni förstår).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig

Pia Wester sa...

Var är träningsbloggen? Hittar ingen länk eller så är jag trög...

Sincerely Johanna sa...

att ha det gott: tack

free fashion pia: länken finns i inlägget med årssammanfattningen eller här:
http://marianova.com/users/hanna-jo

Anonym sa...

Goa du! Ha en fin fredag Johanna!
Kram från linda

Sincerely Johanna sa...

linda: tack