onsdag 28 januari 2009

Cheap Monday

Igår var det min enda visning på den här modeveckan (är en till sen vecka 7) Cheap Monday. I sällskap med Mia, Emilie och Sophie spanade jag i höst/vinter 09. Det var som sig bör för detta märke mycket jeans, grått och så någon accentfärg. I detta fall var det en orangeröd nyans som lyste upp. Det var otroligt mycket folk som köade utanför, det brukar det i och för sig vara när Weekday eller Cheap Monday har något, jag kunde dock ta mig in pressvägen och fick sitta.

7 kommentarer:

Anonym sa...

åhh så kul
gillar den orange röda färgen

Anonym sa...

Skönt med sittplats :)

Anonym sa...

åh vilken fina bilder du fick till trotts att vi satt på andra raden!! trevligt att se dig igne sötis och vad fin din blogg har blivit!!

Miss Upsey Daisy sa...

Måste vara kul att gå på modevisning.. har faktiskt aldrig gått. Men en vacker dag så!

Sincerely Johanna sa...

att ha det gott: ja den är fin

linda: ja fast du ser bättre om du står

fashionholic: det är alltid trevligt att träffa dig, och tack för din fina kommentar

miss ud: du får följa med mig nästa gång jag lovar

Anonym sa...

Gud vad kul! Jag skulle behöva lite live-inspiration! Trevlig helg.

Sincerely Johanna sa...

mill: kul att du kunde få lite inspiration