torsdag 5 juni 2008

Jag klarade det. Den blomstertid nu kommer.

Ha jag klarade det. Nu sitter jag här med en varm och god rapport, skrivaren gick på högvarv men nu är den klar. Jag är nöjd, får vi bara hoppas att Agneta, Ebba och Kerstin är det också så jag får den godkänd. Det känns så otroligt bra just nu. Imorgon är det deadline och jag ska posta den i lärarens fack innan jag sätter mig på tåget hem till familjen. Jag är så stolt över mig själv, för som jag har slitit den här veckan. Nu Emelie K, nu jäklarns har vi sommarlov!

För att belöna mig själv ( ja det är veckans tema, prestation på förmiddagarna och belöning på eftermiddagarna) åkte jag på en vip utförsäljning hos LiseLotte Westerlund i eftermiddags. Åh så mycket fint de hade där, det var den kollektion som finns ute i butik nu. Jag träffade söta Fashionholic som jobbar hos LiseLotte, vilken härlig tjej alltså. Och inte kom Johanna därifrån lottlös heller. Nej inte då. Det döljer sig i påsen i paketet. Håll koll på min wardrobe diary så dyker det upp där inom en snar framtid. Nu ska jag packa väskan och sedan sova gott. För nu har jag sommarlov.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis vad skönt. Spännande att se vad du "fick" i present från dig själv :). Kram

Linda K sa...

stort grattis :D

Anonym sa...

Grattis till sommarlovet och att du jobbat på så flitigt med din rapport. Jag är helt säker på att du får den godkänd.

Anonym sa...

hhi, och idag drygade du ut påsens innehåll ;) ha en underbar helg tjejen! kramis

Anonym sa...

Grattis! Det var du värd. Vet precis hur jäkla skönt det känns.

Peace in mind sa...

Å, så skönt med sommarlov. Det är du värd, pinglan!

Sincerely Johanna sa...

fröken isakson: håll ögonen öppna, de är makalöst fina saker jag fick med mig

linda k: tackar tackar

miashopping: innan midsommar ska vi få vårat betyg, håll tummarna

fashionholic: jag är så nöjd med det jag köpte, vill ha dem snarast möjligen på mig, tusen tack för att jag fick komma

fröken ida: tack, ja det känns alltid jätteskönt när en inlämning är gjord

anna funderar: tack söta du

Vera sa...

gött (som man säger här nere i götet)! Du e kämpeduktig :)
Varm kram