fredag 20 juni 2008

Midsommar

Idag är det midsommarafton. Dags att lägga blommor under kudden och drömma om prinsen. Inte jag inte, det hinner jag inte med. Igår skjutsade jag in mamma till akuten och hon ligger nu på sjukhus igen. Det är inte alls roligt, jag vill ha henne hemma och frisk, men det är inte alltid Johanna får som hon vill. Jag ska iväg och jobba nu klockan 13, skönt att sysselsätta sig istället för att bara gå hemma och vara orolig. Krya på dig nu mamsen och ha en trevlig dag där ute i verkligheten. Ta det lugnt med spriten, lämna bilen hemma, ta på er något varmt kvällen ser ut att bli kylig och njut av livet. So long.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Mail finns. Du når mig på bubikon@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Hoppas er mamma och min faster är på bättringsvgen och blir bra snart. Har inte velat skriva hr och fråga vad det var, men faster G berättade i helgen. Som sagt, hoppas det blir bra snart och ni alla får sköta om er! Kram

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Du är utmanad, se min blogg

Sincerely Johanna sa...

miss ud: mail är på väg

cerese: hör av mig på msn istället

miss e: ska fundera på det