torsdag 17 juli 2008

Inspiration till min höstgarderob

Visst läser jag modemagasin och får inspiration men mina två största inspirationskällor är dessa två pumor. En är bibliotekarie och en är "datanörd". När jag har gått igenom deras stildagböcker den ena har sin Flickr och den andra under etiketten Dagens på sin blogg. När jag nu fått massor av input till min nya garderob. För i höst måste det köpas en helt ny garderob. (Viktnedgången gör att det inte är mycket jag kan ha samt att jag nu inte behöver tänka på praktiska och oömma kläder då det är hejdå till lärarprogrammet och praktik på förskola. Nu får jag äntligen frossa i drömmars outfits).
Jag har nu sammanställt en lista på vad jag vill införskaffa i och då är en bra basgarderob a och o, samt upptäckt hur roligt det är att dokumentera vad jag har på mig för att se vad i garderoben som används och vad jag verkligen tycker om.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart härligt att införskaffa en helt ny garderob. Håller med att de donnorna har prima smak :)

Linda K sa...

tack söta :) vad spännande och kul att fixa ny garderob!

Annie - PD sa...

Åh - kul att jag kan inspirera :)
kram

Sincerely Johanna sa...

fröken isakson: ja det ska bli superkul

linda k: det är jag som ska tacka för all inspiration

annie pd: du är alltid en inspirationskälla gumman