onsdag 10 oktober 2007

Sällskap sökes

Nu är jag igång igen. Imorgon är jag bjuden till Wardrobe Stockholms 80 tals-fest. Som bjuden får jag ta med en gäst. Är det någon som är sugen på att följa med? Är mellan 19.00 och 24.00 i deras butik, dock utan kläder. Det finns bar och cool dj som spelar 80 tals musik. Om du vill följa med maila mig i så fall (mailadress finns i min profil under mail länken) senast kl 21 ikväll.
Update: Det var ingen som ville följa med. Får se om jag går ikväll eller om jag stannar hemma.

11 kommentarer:

Kerstin sa...

Det är så synd - jag kan inte gå...

Sincerely Johanna sa...

Kerstin: Ja verkligen hade varit kul att träffas.

Vera sa...

Jag skulle gärna vilja göra dig sällskap Johanna men jag kan inte. Det är så mkt roliga saker som händer i STHLM, önskar att jag bodde där. Men jag ska inte klaga. Det tar ju egentligen bara 1 timme med tåget och sen bor jag ganska nära stationen. Regnar det i STHLM oxå? Här har det varit regn o grått hela dan.
kram

Sincerely Johanna sa...

vera: Ja här regnar det också, typsikt höstväder. Så då roligt att nya DV kom och muntrar upp

Vera sa...

ah, härligt med glossiga magasin. Själv fick jag sista Modette-numret.

Mill sa...

Åh, vad synd att jag inte såg det här tidigare. Det hade ju varit jätteroligt!

Sincerely Johanna sa...

vera: synd att de fick lägga ner
mill: det verkar inte någon annan heller ha gjort, så jag stannar hemma ikväll

a spoonful of mint sa...

Hade jag vetat att det var 80-talsfest hade jag hängt på. Och om jag hade läst det här tidigare också förstås...

Sincerely Johanna sa...

yeh-yeh girl: det var synd, jag skippa den 80 tals temat till trots

Elevator Lady sa...

jag hade velat följa med om jag a. sett inlägget i tid b. inte varit tvungen att tvätta och packa och sånt skräp istället

Sincerely Johanna sa...

randigtochprickigt: ja du är inte ensam om att läsa det för sent.