fredag 5 oktober 2007

Veckan går så fort

Gud så fort veckorna går, det är redan fredag och helgen knackar på dörren. Det har varit en jobbig vecka, mycket skolan och så har jag varit dålig. Morgonen idag spenderade jag på akuten, ett stort tack till den duktiga personal som tog hand om mig. I helgen ska jag ta det lugnt, doktorns order, det blir modetidningar, kanske lite fota om vädret är fint, ska heja på en kompis som ska orientera och göra matlådor. Nästa vecka blir värre än denna för då är det hemtentan som ska tacklas. Vi fick den idag, det var med blandade känslor tjejerna och jag bedömde den. Ha en underbar helg och njut av ledigheten det ska jag göra.

3 kommentarer:

YO STOCKHOLM sa...

Men gumman.. akuten!

Inte bra jag känner igen det där, har varit sönderstressad en tid men fick ett uppvaknande när jag svimmade på gymmet för snart 3 veckor sedan.

Ta det lugnt!! Skit i alla "måsten" och gör bara det du känner för. Kram

Sincerely Johanna sa...

yo stockholm: det var inte på grund av stress som jag var på akuten, magproblem.

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu! Härligt väder idag, så hoppas du får tid över till en härlig promenad idag :) Kram på dig