fredag 18 januari 2008

Helg, kursavslut och välmående

Så då var den klar, kursen som har varat i 10 låååånga veckor är äntligen färdig. Och jag klarade av att få ihop en mycket bra, om jag får säga det själv och det får jag, text till inlämningen idag. På väg hem svängde jag in hos Johanna som ligger sjuk med några kanelbullar och min Sex and the city-box som uppmuntran. Det blev några påsar te på Kahls och en efterlängtad kalender som fick slinka ner i väskan. Jag önskar alla jag kan trevlig helg och återvänder hem till mitt hem där en middag ska lagas. I helgen är jag fri och det är så skönt. Kort ska in i albumet jag fick i julklapp, träna till Tjejmilen, läggas upp lite auktioner på Tradera kläderna börjar bli för stora sen träningen sagt sitt och så ska jag läsa alla de modemagasin jag fått försaka under vintern. Må så gott alla och grattis Monokel- Mia på födelsedagen.

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Åhh...tack sötnosraring Johanna:-) Pussåkram! Ha en ypperligt bra helg.

Annie - PD sa...

Härligt!
Bra jobbat raring :)
Kram kram