onsdag 23 januari 2008

Kulturtant, skola och planer

Jag har blivit kulturtant, och jag är stolt över det. Johanna har nämligen gått med i Moderna museets vänner, det ger fritt inträde på några av mina favoritmuseer och gallerier i stan. Nu kan jag frossa i konst och kultur under ett helt år.
Igår började skolan igen och nu har jag börjat på min inriktning. Det är en bra klass, inspirerande lärare och intressant innehåll. Det är kreativt, utvecklande och väldigt roligt. Resan mot att bli lärare fortsätter. Nästa fredag får jag betyg på förra kursen, håll tummarna att det går bra då.

Nästa vecka kommer det att hände mycket roliga saker mer om det på fredag. Glöm inte att titta in då.
Bilden är lånad av Moderna museet.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du en kulturtant till=)

Kerstin sa...

Åh, jag skulle också behöva bli kulturtant...