onsdag 5 mars 2008

Plugg, fika och fixare

Idag har jag pluggat så det har stått härliga till. Det blev en text att lämna in för respons trots allt, såg lite mörkt ut ett tag men med lite eld i baken och hög musik som höjde adrenalinet gick det. Har lite ont i fingrarna och stel i nacken men det var det värt för belöningen var prima. Om jag skrev det jag skulle idag så stod en fika med bästa vännen Johanna på dagordningen. Så självklart skrev jag på och se då fick jag åka in till söder och fika. Det blev en sån där härlig 4 timmars fika med omtagning av te och bakverk. Åh så mysigt det är att gå på kondis och träffa härliga vänner och prata skit. Vi var på trevliga Billströms på Folkungagatan.
I min klass bedriver vi mycket av undervisningen och kontakten med varandra och läraren via en plattform på nätet. Och lilla jag är utnämnd till nätansvarig och ska fixa med denna sida och uppdatera samt styra upp. Passar kontrollfreaket Johanna som handen i handsken och nu har jag suttit en timme och styrt upp, har gjort nya forum och redigerat lite. Visste inte att det skulle vara så roligt, så mycket skoj jag kan hitta på och så bra det blev. Nu DN- kultur och sedan sova. Om jag får upp värmen och inte fryser ihjäl vill säga. Vad är det med Stockholm och dessa kalla vindar som blåser?
Bilden är lånad från billströms.com

2 kommentarer:

Vera sa...

Idag är det riktigt varmt här i stan. Soligt oxå. Härligt ... snart är våren på väg ... vad är det för sida?

Sincerely Johanna sa...

vera: till skolan? Den är intern så ni kan inte titta på den.