måndag 28 maj 2007

Försvunna foton

Den 14:e maj beställde jag bilder från Mypix.com och de har fortfarande inte kommit, det är tre veckor sedan idag. Det är det segaste jag har varit med om, börjar faktiskt bli lite orolig. Det obehagliga är att jag redan har betalat för korten. Deras kundtjänst är i Frankrike så jag har inte lust att ringa dyra utlandssamtal för att fråga var de är. Kommer verkligen inte att handla därifrån igen.

Update: Korten kom just med bud. Skäms så, hra just skickat iväg ett arg mail till företaget. Slutet gott allting gott.

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Hehe, det är alltid när man tror det värsta som det aldrig händer :) Skönt att korten kom och att de inte försvunnit...

Mill sa...

Vad bra att de kom till rätta!

a spoonful of mint sa...

Ops, jaja det är sånt som händer.

Anonym sa...

Vilekn tur att fotona kom på plats iaf.
Ha det gott...

Anonym sa...

Åhh..men det var väl skönt de dök upp iallafall..jag skulle också börjat undra efter sååå lång tid=/

Anonym sa...

Du ska inte skämmas över ditt arga mail. Tre veckor är inte acceptabelt!!

annen sa...

Haha! Råkade ut för exakt samma grej i julas, blev skapligt nervös eftersom jag skulle ge bort det i julklapp och det låg också i Frankrike och jag skickade mejl och försökte få reda på vart de var men så kom de med bud en dag :)