fredag 18 maj 2007

Önkseoutfit

Denna outfit skulle jag gärna ha hängandes i min garderob. Är precis min stil, klassisk och softisikerad och svart som min bas brukar vara. Halsbandet är en kul accent som kan pigga upp och som självklart är i min favoritfärg turkost. Kläderna, skorna och väskan kommer från Net- a- porter.com och halsbandet från Red Plastic factory.com och scarfen från Svenskttenn.seKavajen kommer från By Malene Birger, 2199kr
Kjolen kommer från Burberry Prosum, 5008kr
Skorna kommer från Christian Loubourtin, 3651kr
Väskan kommer frpn Chloé, 7769kr
Scarfen är från Svenskt tenn, 830kr
Halsbandet är från Pest House, 150kr

2 kommentarer:

a spoonful of mint sa...

Åh, där var den lilla fina fågeln med!

Robert Karlsson sa...

Stiligt. Kläder med klass. Gillade skorna och scarfen väldigt mycket, passar bra in till det övriga.