onsdag 6 juni 2007

6:e juni

Idag är det Sveriges nationaldag. Grattis Svea rike!
Jag har suttit hela dagen på balkongen men mamma och sytt så det har stått härliga till. Bilder kommer senare.
Har just läst att Povel rammel avlidit. Vad tråkigt vem ska nu sjunga Var är hålen broder med mera?
Nu håller jag på och laddar upp bilder för framkallning. Fick ett mycket fint erbjudande om 50 gratisbilder. Jag har en hel hög med naturbilder som jag vill framkalla. Funderar på att ställa ut dem någon dag. Min systers förslag, hon tycker att de är så pass bra. tosse henne.
Ikväll är det sista Grey's Anatomy fast det är långt ifrån säsongens sista avsnitt men vi får ge oss till tåls till hösten för att få se resten. Eller inte Jenny har laddat ner avsnitten så jag får se dem snart och slipper vänta.

Inga kommentarer: