fredag 6 juli 2007

Dagens vän!

Idag har en av tre komponenetr löst sig i mitt liv. På måndag kan allt falla på plats om jag har tur. Så länge det finns liv finns det hopp. Jag vill härmed tacka ett antal underbara människor. Ni betyder så mycket för mig och Ni ska veta att jag värdesätter er vänskap mer än något annat.
Mamma- Emelie- Mirre- Jenny- Johanna- Monokel Mia- Camilla Anerfeldt- och sist men inte minst TOMMY (stavar han så Jenny?) utan er hade jag aldrig orkat kämpa vidare.

Nu håller vi tummarna på måndag och tur är väl det Mirre och Jenny är utless på att höra om mina bekymmer, nu är det bara glada saker vi kan prata om.

4 kommentarer:

Smartasmia sa...

Wow - nu blir jag jätteglad! Så himla skönt att höra att det håller på att reda upp sig med allt:-) Det var inte en dag för tidigt! Och du har kämpat hårt - grattis vännen! Kramen

Anonym sa...

Håller tummarna!

Camilla sa...

Åh, vad skönt! Nu blev jag så otroligt glad! Men jag visste att det skulle lösa sig, det gör det alltid - så länge man inte ger upp hoppet! Kram

Sincerely Johanna sa...

Smartasmia: Ja nog har jag kämpat allt. Än har inte allt löst sig, men det är en bra bit på väg jag har kommit.
Fröken sötsur: Tack, desamma hoppas du får jobbet
Camilla: Allt har inte löst sig än väntar på det sista beskedet denna vecka.