onsdag 18 juli 2007

Målare jag?

Igår var jag så duktig. I över 6 timmar stod jag och målade vår balkong. Jag trodde att det skulle bli en enkel match men icke, det skulle målas, fyllas i kanter och målas igen och igen. Men nu är jag klar och det blev så mycket bättre än förut. Mamma är så nöjd och tacksam att jag och min syster hjälpte henne. Jag såg ut som en albino igår kväll med vit färg på armar ansikte och hals. Med en hård borste och tvål gick det mesta bort till idag, skulle iväg och jobba och kunde inte se ut hur som helst. Nu är jag ledig imorgon och jobbar kväll på fredag. Så skönt med lite ledighet då det är living hell att jobba just nu. Andra halva av arbetsstyrkan är tillbaka från sin semester och ska styra och ställa över oss vikarier. Inte roligt inte menjag har bara tre veckor kvar till jag slutar. Hurra!

Inga kommentarer: