lördag 27 januari 2007

Garderobrensning

Idag jobbar jag delad tur vilket innebär att jag är hemma under 4 timmar mellan arbetspassen (det är inom hemtjänsten jag jobbar som vikarie om ni undrar). När jag kom hem fick jag ett sådant ryck att städa undan lite. Så jag diska, tvätta, dammsög och rensa ur garderoben. Var och shoppa igår och de nya sakerna måste få plats. Det visa sig att jag har mycket saker hänger där som jag inte använder. Så det som inte används flitigt åkte ur. Lite har jag lagt till Myrorna och lite har jag släng och några saker var sommarsaker så de lades i en låda i förrådet. Nu känns det mycket bättre och jag vet nu var mina lyckor finns och vad jag behöver införskaffa. Jag var som sagt och handla igår och fick med mig mycket bra och fina saker. Några av dem tänkte jag fota och lägga upp här på bloggen imorgon. Fick ett tips om ett program där man kan göra fina collage och bilder hit till bloggen av en mycket snäll tjej. (Ta åt dig Vera). Nu ska jag njuta lite i soffan och läsa Elle och lyssna på mina nya skivor som kom från CDON igår. Snook's Är är något jag varmt rekomendera. Ha en trevlig lördag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! :) Det är så skönt med garderobrensning, ska nog också ta tag i det idag jag med. Ha det så bra och ta hand om dig! Kram Cerese

Anonym sa...

Vad är det för program? :)