måndag 29 januari 2007

Nu har det löst sig

Nu har det löst sig. Har fått hjälp med det där om flag blog grejen. Har precis bokat hotelrum nu till min Köpenhamnsresa i april. Så billigt det blev 1200 för två presoner för två nätter. Nu letar jag reseguider på nätet. Idag har min mor och jag varit i Katrineholm och handlat lite, eller mamma handla och jag var med som sällskap. Imorgon ska jag till Eskilstuna och köpa en digitalkamera, var ett mycket bra erbjudande på Elgiganten som inte får missas. Måste ha en digitalkamera i vår då det ska resas så mycket. Nu har jag ju en MP3 så jag har musik hela tiden. Och lite böcker och tidningar att läsa. Nästa fredag bär det av till Göteborg och en weekend hos min kära vän Linda. Ska bli så kul att se henne igen. Hoppas på mycket shopping då, en härlig stad med mycket roliga butiker. Ha en trevlig måndag, jag ska gå och trampa lite på min trampmaskin nu.

Inga kommentarer: