fredag 26 januari 2007

Tack Stil och Chic



Vad skulle jag göra utan böckerna Chic och Stil? Ja inte vet jag inte. Det är mina biblar i modevärlden och vad gäller ämnet hur ska jag klä mig. Den ena har vad den andre saknar och på så vis var jag tvungen att köpa båda två. De tar upp hur du ska klä dig efter din figur, hur man komponerar en basgarderob, vad stil är och mycket mer. Helt ovärdelig för en fashionista. Jag tycker att alla borde läsa dessa böcker, då skulle fler veta hur de ska klä sig efter sina höfter, runda mage eller stora bröst. Och vi andra skulle slippa behöva bry oss hur andra ser ut, för alla skulle se fantastiska ut. Ett tips är internetbokhandlar som ofta har bra priser på dessa böcker. Skynda fynda. Stil är skriven av Camilla Thulin och Chic av Karina Ericsson Wärn.

Inga kommentarer: