söndag 28 januari 2007

Söndag

Idag har det varit en lugn dag. Har haft besök av en gemensam arbetskamrat till mig och min mor. Hon hjälpte mig att plantera om min orkide, så nu kanske det blir liv i den. Sen låg jag en stund och lyssna på musik i min nya MP3 spelare och läste Elle och bara njöt av att det var söndag. Därefter bar det av till min kära vän Jenny som snart åker två veckor till Afrika, så jag ville säga hej då till henne innan. Det var supertrevlig och jag är så glad att vi har kommit varandra så nära på senaste tiden. Ta det föriktigt nu Jenny och gör inget jag inte skulle ha gjort och glöm inte bykorten. Ikväll är det ELLE-galan på Kanal 5. Det ska inte missas, hoppas att de vinner som jag hejar på. Min andra vän Johanna är en riktig stalker, hon var först på Aftonbladet sen följde hon efter mig till Expressen nu är jag här och gissa vem som följde efter? Hjärtligt välkommen Johanna och jag har länkat dig nu så kolla in hennes blogg. Nu ska jag gå och ta mig en kopp te. Ha det bra.

Inga kommentarer: