onsdag 13 augusti 2008

Mina fötter ajajaj

Nyss hemkommen från en fullmatad dag då modevecka dag 2 är avklarad. Jag är helt slut, har blödande skavsår på fötterna (får se om jag kan stå och gå imorgon), ont i armar och axlar. Vem sa att modeveckan var glammig? Men kul har jag haft, varit på många visningar men hinner inte blogga om dem just nu. Måste komma i säng för jag ska upp vid 05.00 imorgon. Ska nämligen upp och jobba på Nina Jarebrinks visning (som tack får vi kläder från designern, sug på den ni). Ska bli roligt och en upplevelse. Detta plus visningar är morgondagens program. Nu sova.

3 kommentarer:

Mi sa...

hårt glam-liv kanske :P

fin klänning från Nina! den klär dig, väldigt smickrande :)

Anonym sa...

Hoppas dina fötter är bättre idag. BLir spännande att få nya rapporter.

Sincerely Johanna sa...

maria: vad roligt att du tittar in med jämna mellanrum. det var klänningen vi skulle ha på visningen inte den jag får sen, tur det för jag trivdes inte alls i den

fröken isakson: de är på väg, många visningar som ska betas av på rapporterings-sidan