fredag 15 augusti 2008

Spirit of Maya

Efter att ha gjort ett snabbt besök på +46 mässan gick jag på Spirit of Maya visningen som huserade hos Nessims vid Norrmalmstog. Det är en affär som säljer exklusiva mattor, den i mitten var min och många av besökarnas favoriter. Under den här veckan har jag varit på många olika ställen och alla vill ha en visningslokal som skiljer sig. Berns har sin charm men det här är roligare, blir intimare. Kollektionen bestod av loungewear, myskläder på svenska, men exklusiva sådana I goodiebagen låg det bland annat härliga teer som jag gärna skulle dricka iförd en mundering från detta märke. Och ett stort plus till "normalbygda" modeller som inte gav ångest. Spirit of Maya är ett ekologiskt och etiskt märke som tänker på produktionen i alla led, ett föredöme. Jag gillade verkligen kläderna, de såg sköna ut och är ett alternativ till ett Juicy set.

Inga kommentarer: