onsdag 30 april 2008

Tisdag

Ett mycket bra sätt att spendera en tisdag på är att göra följande:
  • Sälja en klänning från bloppisen på centralen
  • Gå på gratisbio, tack vare vinst hos Damernas Värld, med en underbar vän. Bion var jättebra föresten, men så kan det vara när jag inte har några förväntningar.
  • Fortsätta till härliga Camilla Norrback för lite vårshopping. Där det endast är jag och Emelie så jag hinner prata mycket med Camilla som är en hejdundrandes tös. Längtar till nästa visning som jag fick en inbjudan till. (Lycklig) När Emelie introducerades för Norrback-designen fastna hon direkt och fick med sig sommarens underbaraste klänning. Och lilla Johanna gick inte lottlös hon heller det blev t-shirten från önskelistan. Kommer passa perfekt till min svarta kjol med hög midja.

Inga kommentarer: