torsdag 13 november 2008

Handledaren

Igår fick jag en aha-upplevelse, handledaren finns tydligen där för att hjälpa mig med min uppsats. Efter att ha gått i flera dagar och funderat, tänkt, kört fast, fått panik, tagit ut min frustration på lillasyster hörde jag av mig till Suzanne. Hon blev helt ställd att jag väntat så länge och sa att jag ska sluta vara så duktig och tro att jag ska klara allt själv jämt. Så nu ska jag tydligen höra av mig, får se hur det går, det här beteendet kan vara svårt att ändra i en handvändning dock.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt. Ja passa på att "utnyttja" handledaren det är ju det de är till för :). Ha en bra dag.

Kerstin sa...

Invanda beteenden är skitsvåra att bryta. Men det går. Lycka till. Kram.

Sincerely Johanna sa...

fröken isakson: ja det är tydligen det hon är till för ;)

kerstin: små steg får jag ta mot förändringen