fredag 21 september 2007

Dyra räkningar, vakert väder och städat

Vilken fredag, var ute och tränade innan frukost, tog sedan en lång frukost, städade hela lägenheten och betalade svindyra räkningar (nu är det gjort och nästa månad har jag inga utgifter förutom mat). Nu äter jag lunch och sedan ska jag åka till Rosendal och köpa blommor och se hur det ser ut där på hösten. Det verkar vara en fin fredag och ikväll ska jag laga god mat till me, myself and I och bara mysa. Helgen blir lugn inga planer nu, vilket kan vara nog så härligt. Vad ska ni göra? Trevlig helg alla höstälskare.

Bilden är googlad.

9 kommentarer:

Annie - PD sa...

Så vacker bild :)
Ha en underbar helg på Rosendal.
Jag åker till landet som vanligt, ska äta kräftor ikväll...
Kram

Anonym sa...

Å vilken vacker höstbild!
Själv ska jag ta soft bad, och sen hänga med jobbarkompisarna och sippa på en god (alkoholfri) drink:)

Anonym sa...

Åh vilken fin bild. Jag gillar hösten!!!

Jag har precis packat upp t-shirtar från Numph, de är helt crazy men jag tycker underbara, i 4 olika färger. Det kom rätt box för en gångs skull så de finns i L och XL! Tänkte på dig! Lägger gärna undan om du är intresserad. Kram.

Anonym sa...

Trevlig helg! Vi har bokat in hela helgen med besök av vänner och släkt som vill hälsa på lilla O. Lite stressigt men kul. Kram

Sincerely Johanna sa...

annie pd: förät dig inte bara. jag vill med ha ett torp. kram
helenamariacecilia: jag saknar mammas badkar, det är som gjort för frusna höstkroppar. Ha det så trevligt med jobbarkompisarna
idag: tusen tack, vad gulligt att du tänkte på mig
miashopping: ja så är det alla vill se det lilla undret. det vill jag med. kram

AC sa...

Mysigt!!
Me myself and I, dom har jag oxå hängt med idag. Skönt faktiskt. Man behöver få ha lite egen tid ibland!
Gillar din blogg oxå. Här får du "se" mig igen!! =)

Anonym sa...

Haha, me myself and I! Dom umgicks jag med igår, väldigt trevligt faktiskt;)
Jättefin bild!

Sincerely Johanna sa...

slarvmaja: Väkommen hit
tessan: de är det bästa sällskapet, de håller alltid med en i diskussioner

j sa...

fin höstbild. låter som en bra dag!