fredag 21 september 2007

Ändrade planer

Det blev inget Rosendal idag, IdaWardrobe gav mig ett erbjudande jag inte kunde säga nej till, behövde handla lite hårprodukter hos frissan och Åhlens city har klubbvecka. Så Rosendal får vänta till imorgon. Jag är nöjd ändå med besöket inne i stan. Och i dessa kassar döljer sig shopping resultatet. Nu saknas bara en svart ullkofta. Någon som vet var jag ska gå?När jag kommit hem, ätit och pysslat lite satte jag mig och såg Freedom writers. Vilken underbar film alltså. Hilary Swank är underbart naiv lärare som lyckats förena en mycket splittrad klass. Och dr Shepard eller Patrick Dempsey är hennes make. Många skulle säkert säga att det är en klyschad film men jag tycker att den är så bra för att de bygger på en verklig händelse och sådanna är jag mycket svag för.

2 kommentarer:

AC sa...

Håller med dig om filmen. Gillade den massor! Den innehåller mkt. Även lite ögongodis! =)

Vera sa...

Filmen verkar bra.