onsdag 26 september 2007

Vad är väl en bal på slottet?

Jag var som sagt på Operan ikväll. Det var balletföreställningen Cendrillon som jag tack vare Linda K fick gratisbiljett till. Åh vilken kväll, först var jag orolig över det faktum att jag skulle få gå själv men nu har jag gjort det och det var inte farligt snarare häftigt. Föreställningen var magnifik, trollbindande och alldelles alldelles underbar. Det var sagan om Askungen som de dansade fram, i vacker scenografi och koreografi. Jag ville också bli ballerina tills jag kom på att jag så lätt får ont i fötterna, så jag nöjer mig med att endart titta på dansen. Jag är inte alls främmande för att se med dans och balett i framtiden. Nu ska jag återgå till min bok som jag har svårt att slita mig ifrån innan John blund kommer och hälsar på. God natt.

3 kommentarer:

Linda K sa...

låter som en underbar föreställning. om några veckor får jag också se :D

Smartasmia sa...

Ahhh..bravo, chickset:-) Japp - ibland kan det t o m vara skönt att bara knata iväg själv på event. Go Linda med:-)

Sincerely Johanna sa...

linda k: glöm inte bort att säga vad du tyckte sen
smartasmia: ja det ska jag verkligen kunna tänka mig att göra om, ensam är stark som det heter