måndag 17 september 2007

Hemma efter hemmahelg

Så var jag tillbaka i huvudstaden igen efter en underbar men för kort helg hemma. Den var mycket lyckad, jag hann träffa alla jag skulle, min syster blev mycket glad för presenterna hon fick och jag handla en del på marknaden som helt tappat sin charm vilket är synd. Nu lunkar vardagen på och skolan fortsätter. Den här veckan har jag som mission att hitta ett par skor, strumpbyxor samt att njuta av hösten och börja med min stavgång igen. Vad ska ni göra den här veckan?

5 kommentarer:

Annie - PD sa...

Marknader brukar tyvärr chansera, tror det har att göra med att man blir vuxen. Som barn hade allt ett rosa skimmer.

Det blir en rätt lugn vecka för mig nu, ska träna några gånger, that's it :)

Smartasmia sa...

Luugnt härifrån också. Eller så lugnt det kan bli här ute på ön med galna lastbilsfarbröder... Ahhh...det låter som du har en ypperlig tillvaro just nu:-)

Anonym sa...

Hej kusinen.
Hoppas att du och lillasystern hade en fortsatt trevlig dag på stan i söndags.
Vad jag gör denna vecka? Ja, det är mycket jobb, och sen får väl tiden gå till min lilla familj.
Kram till dig från KusinVitamin.

Anonym sa...

Åh, njuta av hösten låter inte helt fel...synd bara att hösten här sällan brukar va så njutbar, bara massa blåst och regn! Det bästa är väl en sån där härligt solig dag med klar luft och när träden fäller helt klarröda löv?!

Sincerely Johanna sa...

annie pd: ja som vanligt så får jag bevis på att jag börjar bli gammal och gaggig. det var bättre när jag var barn
smartasmia: ja det är en trevlig tillvaro just nu
kusinvitamin: ja vi shoppade så det stod härliga till sen med
tessan: ja regnet bara förstör