fredag 28 september 2007

Fredag igen

Det är dags för helg igen, har dock varit lite dålig på att plugga den här veckan så jag ska ägna mig åt skolböcker den här helgen. Ikväll ska jag träffa min kära vän Maria som jag inte sett face to face sen hösten 05, helt sjukt vad fort tiden går. Vi ska se Linje Lusta Stadsteatern och jag ska premiär bära min nya lilla svarta som mamma och jag sydde i somras.
Blev mycket kultur den här veckan, först Operan i onsdags, så teater ikväll plus att jag slukar skönlitteratur för tillfället. Och med posten fick jag idag en sändning serier att se när jag blir rastlös av min älskade vän Jenny. Vad skulle jag göra om jag inte hade mina kära vänner.
Vad ska ni göra i helgen?
Bilden är lånad från stadsteatern.se

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle också behöva stanna inne i helgen för att plugga...men jaja, har annat för mig;)
Vet inte hur jag ska göra med bloggen när jag är borta...Nåt inlägg här och där blir det säkert, men lite svårt att lägga upp mycket bilder så blir väl en blandning av Facebook och Resedagboken också tror jag!
Ha en skön helg i böckernas värld;)

Anonym sa...

Hej. Det är Johans morfar, jan mådde väldigt dåligt och fick åka in till sjukhus osv. men tror nog han repar sig, men det är ju ändå inte roligt.
Ha en trevlig helg. Kram

Anonym sa...

Ja.. fast eftersom jag brukar läsa din blogg har jag inget emot att gå in gång extra för att skriva en liten kommentar :)
kram

Vera sa...

Jag har precis börjat läsa boken. Men jag kan recensera när jag läst klart om du vill.
Kram

AC sa...

Hoppas att du haft en trevlig helg!!?? Och att du känner dig redo för en ny vecka!

Sincerely Johanna sa...

tessan: den som lever får se med andra ord
cerese: hoppas han blir bättre. okej då vet jag att svaren kommer här istället för på din blogg
vera: ja skriv gärna om boken sen
slarvmaja:jodå det har varit en bra helg och jag har vilat upp mig vilket behövs nästa vecka blir stressig