fredag 27 april 2007

Fullt upp men kul

Jag är nu hemma igen. Rapport om hur Köpenhamn var kommer senare, idag var det shopping i Eskilstuna med mamma som gällde. Dock ingen utdelning men det gör inget för imorgon ska jag till Barkaby outlet och Ikea med mamma och Monika och plånboken är full med lön och jag hoppas på många kassar som får följa med mig hem. Det är verkligen fullt upp just nu men det är en skön kontrast till min annars så trista vardag. Tack så mycket för de fina kommentarerna på min kjol jag är så glad för dem. Håller på och syr en till då det blev mycket tyg kvar detta blir dock en pennkjol med hög midja. Ha en trevlig helg alla bloggare/läsare. Det ska jag ha.
Blus: Marc O`Polo
Byxor: In Wear
Väska: Vintage

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Ännu ett urtjusigt Johanna-outfit där! Och vad härligt det låter med mamma-utflykt idag:-) Ha det så kul!

Sincerely Johanna sa...

Smartasmia: Tack så mycket. Är faktiskt nöjd med denna outfit. Kram