fredag 27 april 2007

Shoppingresultat

Det blev mycket shoppat i danska huvudstaden. Jag var på topphumör hela vistelsen och då brukar det bli handla av. Både jag och mamma hade så mycket packning med oss hem att det knappt gick att stänga väskan så mycket hade vi handlat. Jag gör ett litet hopplock här (ej lika snyggt som om det vore i photoshop men ändå) håll till godo:

Necessär: Marimekko från Illum varuhus

Ballerina från Jette Riis Chopenhagen
Blus från Bruuns Bazaar
Capribyxor från InWear
Klänning från Nümph
Leggings från Hennes och Mauritz
Tunika från Hennes och Mauritz

5 kommentarer:

Mill sa...

Åh, klänningen från Nümph har jag spanat på länge, men det har liksom inte blivit av. Den är så snygg.

Smartasmia sa...

Ojojoj..vilka sköna köp där! En färgklick till Johanna springer runt nu då:-) tjipp och kram

Johanna sa...

Jag är SÅÅÅ avundsjuk... (Tänk dig det sjunget med min falska klagande stämma så förstår du hur mycket!)

Kerstin sa...

Åh, den vita blusen var ursöt :)

Sincerely Johanna sa...

ALLA. tack så mycket jag är mycket nöjd med mina köp och ville därför dela med mig till er. Puss och kram