lördag 14 april 2007

Stavar

Jag hade en check på Stadium och har inte hittat något att lägga dessa pengar på fören nu. När mamma fyllde år i oktober förra året köpte jag och syrran bland annat stavar till henne. de var jättebra och hon har på ett lätt sätt gått ner i vikt med hjälp av dem. Så för nåon vecka sedan lånade jag dem och gick en timme med min kära lillasyster och gud vilken träningsvärk jag hade i flera dagar efter detta. De funkar alltså och då kom vi på det, ta checken till ett par stavar. Idag var jag inne en snabbis i esklistuna och slank in på Statium för att se om de hade några i min storlek. Och det hade de. Jag är nu stolt ägare till ett par Everest Walking Sticks. Mamma och jag ska ut på en långprommenad i kväll när det blivit lite svalare. Glöm inte att kolla in mills supersnygga paperbag-waist kjol som hon sytt själv. Jag är så inspirerad att det kan bli en sydd här med. Fortsättning följer. Ha en trevli lördag det ska jag ha.

1 kommentar:

Smartasmia sa...

Tjipp sötnosen! Aha..inte racka ner sig själv med "övervikt" och sånt dåligt; du är som sagt jättefin!! Dock är det alltid bra att ut och röra på sig ibland (hmm..vilket jag upptäckt häromdan efter att ha vaknat upp med jordens träningsvärk efter cykeltur) och stavar är klart godkända motionshjälpmedel:-) kram och hoppas din söndag blir minst lika bra!