onsdag 4 april 2007

Modettes första nummer


Så här ser Modettes första nummer ut när det kommer ut i butik den 12:e april. Jag blev tillfrågad om jag ville svara på en enkät om tidningen och som tack för det får jag första numret gratis hem i brevlådan. Jag väntar spänt, dessutom röstade jag för detta omslag bland ett antal andra som inte var lika glossiga som detta. På hemsidan kan man även läsa att när första numret har släptts så kommer en modecommunity att öppna på hemsidan där läsare kan blogga, skriva i forum och komma i kontakt med redaktionen med mera. Saker som läsare publicerar där kan även komma med i den tryckta upplagan av tidningen. Låter spännande, dags atts kriva upp 12:e april i kalendern som viktigt datum med andra ord.
Bilden är lånad från modette.se

Inga kommentarer: