söndag 22 april 2007

Hemma

Jag är hemma och mellanlandar efter resan till Göteborg. På sätt och vi blev det som jag förutspådde, jag är för gammal för ungdomsförbund trots att jag inte är över 26 vilket är max åldern för att få vara med. Jag hatar att leka lekar, vill ha seriösa sammanträden och tycker inte att 16 åringar ska få rösträtt. Så det blir inget mer Rädda Barnens Ungdomsförbund för min del. Men vi hade mycket kul också bland annat vår aktion på torget i centrala Göteborg som ni kan läsa om hos GT på denna länk. Det har röstats en hel del, skrattats och gråtits samt ventelerat åsikter. Har träffat mycket sköna människor och återsätt gamla bekantskaper och längtat till andra sidan havet (Köpenhamn). Nu är det bara att packa upp och inte göra som Camilla, tvätta imorgon, packa och göra i ordning håret inför tisdag då det bär av igen. Nu ska jag sova är hur trött som helst som ni kanske vet så brukar det inte bli så mycket sömn när man är borta så där.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Var det där en pik?! ;) Kram

Sincerely Johanna sa...

Camilla: Både ja och nej. En liten knuff till din blogg var nog tanken. Kram

Smartasmia sa...

Försök att ta det lugnt mellan varven nu bara:-) kram