torsdag 22 maj 2008

Anna och Johanna har varit på dejt

Fika med bloggare is the shit. Förra veckan var det Linda K, idag var det Allvarligt talat Anna som stod för sällskapet. Jag är så glad för varje gång jag träffar en bloggerska (ja för det har bara varit kvinnor hitintills) så upptäcker jag hur otroligt trevliga de är irl. En av mina bloggfavvosar Mia var med en liten stund och satan i gatan vad snygg bönan var i håret. Vi åt glass på AH vid Nytorget på Söder, smarrigt värre, pratade om djupa ämnen (härligt med människor som jag kan göra det med som inte duckar för när allt inte är rosa och idyliskt). Nu ska jag få massage av min sjukgymnast-granne innan löparspåret och sist Charlottes tävlan i semi.

6 kommentarer:

Smartasmia sa...

Hahaha! Dito, sötbönan, dito:-) Håret, alltså! Kram

Anonym sa...

Vem behöver kontaktannonser när man har bloggen? :) Det finns så många fantastiska bloggerskor!

Grattis i efterskott gumman! :)

Anonym sa...

Vad kul att träffa lite bloggerskor irl.

Sincerely Johanna sa...

smartasmia: roligt att se dig igen

lindisen: tack. du är en bloggerska jag också gärna skulle vilja träffa

fröken isakson: det är alltid superkul att få en levande människa bakom bloggen

Peace in mind sa...

Men det var en helt lovely date. Så spännande att möta okända människor, och så mycket härliga tankar vi hann utbyta. Glass har jag fått även i dag...

Sincerely Johanna sa...

anna funderar: får vi verkligen göra om