måndag 12 maj 2008

Personal shopper jag?

Nyss hemkommen från en träff med en kompis som jag inte sett sedan i höstas (trots att vi bor i samma stad). Först en fika på Åhléns och catch up, sedan en sväng på NK där jag agerade personal shopper (superkul att kunna hjälpa till att välja outfits) för att avsluta på Stadsbiblioteket (skam jag hade aldrig varit där innan, vilken byggnad det är!). Nu är jag hemma och laddar upp för imorgon ska jag på dejt med en mycket cool bloggerska som jag aldrig träffat förut, lite nervös faktiskt. Först ska jag bara städa lite, för det har varit hotell här i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul. Alltid roligt att hjälpa en vän. Kanske vore ett kul extraknäck för dig? Såg att Stylistonline sökte personal shoppers i sthlm :)

Sincerely Johanna sa...

fröken isakson: vad härftigt kanske vorde värt att kolla upp. men det finns dem med massor av proffesionell erfarenhet så jag har ändå ingen chans.