fredag 2 februari 2007

Förstörd överraskning och SR

Idag skulle jag överraska min mamma med att storstäda hela lägenheten men innan jag hade hunnit komma igång på riktigt kom hon hem en snabbis från jobbet och då var överraskningen förstörd. Jag tappa sugen totalt och gav upp, vi får göra det tillsammans imorgon som planerat istället. Har lagt upp mig på bloggtoppen och bloggportalen för att få lite fler läsare. Samt hitta flera nya bloggar att läsa. Gud vad många bra det finns, tar ett bra tag att läsa ikapp alla inlägg. Just nu håller jag på med Ytligheter, som har börjat blogga på Modette så jag ska länka till henne tänkte jag. På morgonen lyssnade jag på P1 och Stil som hade premiär idag, ett mycket bra program måste jag säga. Något jag kommer att följa. Sr är bra lyssnar mycket på P3 och P3 Populär är ett nytt favoritprogram. Det bästa är att man kan lyssna via nätet och blogga samtidigt. Hoppas att ni får en trevlig helg och att det slutar regna på min snö, jag vill ha kallt och vitt. Over and out.

Inga kommentarer: