tisdag 20 februari 2007

Vår dag i huvudstaden

Idag har familjen varit i Stockholm, underbara Stockholm. Jag gjorde först i ordning mitt hår hos frissan. Det blev riktigt bra hon brände mig bara lite i nacken. Långt har det blivit med det är skoj min dröm har alltid varit axellångt hår. När det var klart var vi Söderhallarna och åt lunch innan vi strosa lite på söder. Hälsat på David (från duon David och Martin) han är ju från samma ort som mig. Gud vad trevlig han är, vi prata en bra stund om allt möjligt, brås på sin pappa. Sen bar det av till Wardrobe och Malin och Ida, mycket trevliga tjejer och en härlig butik. Om tre veckor öppnar de sin webshop mycket bra för mig som inte bor i stan men ändå vill handla av dem. Innan vi åkte hem handlade jag lite. Det blev lite underkläder (något som alltid tycks behövas) samt en klänning på Sisters, Soaked in Luxury. Mycket härlig ylle, snygg med ett par färgade leggings tänkte jag. Hitta även ett par snygga skor på vagabond som jag ska köpa i vår. Nu ska jag gå och lägga mig upp tidigt imorgon och jobba. På torsdag ska syrran och jag se Förortsungar, ska se om den var värd alla baggar den fick. Sov så gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johanna! Va kul att du börjat lägga upp egna bilder....Finfin blogg:)Kram/Sofi

Vera sa...

Du verkar ha haft det trevligt i STHLM! Klänningen är riktigt snygg. Kul att Sisters tagit in Soaked in Luxury, för dom har en hel del snygga kläder.
Kram Vera