onsdag 28 februari 2007

Vilken skitrea

Vilket skämt bokrean var. Jag hitta ingenting, det var urplockat, ANDRA dagen!! Inte klokt, förr kunde man vältra sig i böcker till vrakpriser och det var bra böcker. Jag är alltid på jackt efter facklitteratur då det kan vara dyrt annars, men det var i stort sett samma som förra året. Det blev en inbunden Stil av Camilla Thulin och en bodylotion som fick följa med mig hem. Då tackar jag gudarna för nätet och bokhandlarna där, igår kom paketet från CDON och idag det från Adlibris. Där kunde man fynda och de hade massor med roliga böcker. Var inne en snabbis i min favoritaffär Elin Maria Boutique och så fint Elin har fått det. De har gjort om i butiken och fått in så mycket snyggt att jag var tvungen att gå innan hela lönen hade gått åt. Längtar så till modevisningen i vår. Nu är det filmkväll igen. I förrgår såg syrran och jag Djävulen bär Prada, mycket bra film. Igår såg familjen Happy feat även den mycket bra. Idag blir det Natt på museet. Får vi se hur den är. Må så gott.

2 kommentarer:

annen sa...

Tur att Adlibris finns :)

annen sa...

Ser förresten i några inlägg nedan att du är född i K-holm, en sak vi har gemensamt!