lördag 3 februari 2007

Let's dance

Såg Let's dance på TV4 igår. Dansarna är så vackra, då speciellt kvinnornas klänningar. Jag skulle kunna vara med bara för att få klä upp mig så varje vecka. Men jag kan inte dansa så bra som man borde kunna. Men vad har Agneta på sig, det var tredje gången hon såg för jäklig ut. Klänningarna ser hemska ut och denna gånegn körde hon weat-look i håret och det var inte fint om ni frågar mig. Stackars Malou åkte ur, hon som varit så duktig jag var grymt besviken.
Imorgon ska jag på Hälsomässa i vår lilla by, det ska bli spännande. Sen ska syrran och jag rusa till Folkets Hus för att se på bio. Happy feat ska visas där och när de är så snälla och visa bio här så brukar vi gå, även om det är en barnfilm imorgon. Ikväll är det Melodifestivalen, men den får jag se själv då resten av familjen är bortbjudna till respektive vänner för kvällen. Men jag överlever. Nu ska jag gå och trampa lite på trampmaskinen. Ha en trevlig lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan tyvärr inte hålla med om att Malou har varit duktig - inte dansmässigt, så jag tyckte det var helt rätt att hon åkte ut.