torsdag 8 februari 2007

Packlista

Vid lunchtid idag kom nya nummret av Damernas Värld. Det passa perfekt då kan jag läsa den på tåget ner till Göteborg imorgon. Jag har en klippbok där jag sparar bilder, tidningsklipp och bra ha länkar och så vidare. Där hitta jag en sida på nätet där man kan få hjälp med en packlista inför resan. Prova den och fick fram vad jag behöver ha med mig på min weekendresa. Den är på engelska men det går bra i alla fall. Något för er som ska ut och resa. Packlistan finns på: http://upl.codeq.info/
Nu ska jag tracka verkstan igen och se om han kan laga bilen till imorgon sen bär det av till biblioteket ska lämna igen böcker. Ute snöar det för fullt, när jag var ute och promenera i morse snöade det för fullt och jag var helt vit täckt när jag kom hem. Ha en trevlig torsdag.

Inga kommentarer: