torsdag 15 februari 2007

Stockholms fashion week och en vacker klänning

Nu förtiden bloggar de flesta modebloggare om Stockholm Fashion Week och jag är grymt avundsjuk på deras rapporter därifrån. Jag vill också sitta och titta på vackra kläder och bedöma dem här. Men det får jag inte så det är lika bra att nöja sig med Mias rapporteringar. Var ute på Gudrun Sjödéns webbshop för att se vad klänningen jag vill ha kostar. Såg den i butiken på Regeringsgatan i Stockholm sist jag var där och den var så fin. Hon gör verkligen fina saker och det är inte bara för medelålders kvinnor som arbetar med konst (en vanlig fördom om denna designer och hennes målgrupp). Det är så fina material och kvaliten är enorm. Den ser ut så här. Ska iväg och jobba idag igen mellan 12 och 21 en lång dag men det ger bra med pengar till Köpenhamns resan. Ha en bra torsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

japp, den där klänningen var väldigt fin...