onsdag 7 februari 2007

Grey's Anatomy

Igår kväll var det som vanligt tv för hela slanten. Det var Bygglov och så dubbelavsnitt av Grey's Anatomy samt dubbelavsnitt av Boston Public. Grey's Anatomy tog säsongsuppehåll och det var två grymt bra avsnitt. Jag var ursinnig på Christina och Izzie, grät floder (hade så ont i huvudet när jag flippa över till Boston Public sen) och satt på helspänn över hur det skulle sluta. Som tur är så är det bara 4 veckor till det drar igång igen och det är tur det. Kommer nog inte kunna hålla mig från en sökning om vad som komma skall men ska försöka. Blev klar med min ansökan till utbildningen jag ska söka så nu är den postad bara att hålla tummarna. Idag är det en lugn dag är hemma blev inget jobb idag. Ska överraska familjen med en äppelpaj till efterätt idag. Temperaturen visar på minus 12 grader så jag väntar nog med att gå ut och gå till eftermiddagen. Over and out.

Inga kommentarer: