måndag 26 februari 2007

Överraskning

Jag är så glad att Andreas Johnsson och Sara Dawn Finer gick vidare i lördags. Är upprörd så till den milda över att Lasse inte åkte ur Let's dance. Imorgon kommer lönen, fick specet idag och det såg bra ut. Så kom DV Mode jag hade helt glömt bort att jag skulle få den. Men vad roligt det blev, nu ska jag ikväll sätt mig ner och titta i den och få massor med inspiration till min Köpenhamnsresa. Stil i fredags var jättekul, det handla om svart. Min syster som dyrkar svart och gärna klär sig i det utan att vilja vara dyster. Jag håller med det är snyggt med svart, gärna svart mundering med en röd, lila, orange accent, tex en väska, skor, scarf eller läppstift. Ikväll börjar det en ny serie på SVT 1, Leende guldbruna ögon se den. Den verkar mycket underhållande.

Inga kommentarer: