söndag 11 februari 2007

Summering

Då var man hemkommen från Göteborg. Det var en okej resa, Linda och jag har inte alls samma intressen. När vi var på NK fråga hon vilken idiot som skulle köpa en sådan sak (det var en underbar klänning från Malene Birger för 1200kr och jag är väl en idiot då). Men men, nu vet jag i alla fall säkert att jag inte är ett Göteborgs fan, jag längta så till Stockholm när vi var på stan. Melodifestivalen var urdålig bara The Ark som var bra, skönt att Patrik är ute ur Let's dance. När jag kom hem, efter förseningar med tåget, var det raka spåret till bion. Det var Efter bröllopet som syrran och jag skulle se. Inte ett öga tort i salongen och filmen var underbar. Mads Mikkelsen är en riktig hunk, vill ha mer mer mer av honom. Imorgon ska mamma och jag in till stan, Elin Maria har rea på rean och det ska inhandlas lite till. Sov gott det ska jag göra. Finns inget bättre än sin egen säng. Heja Anja, way to go girl.

Inga kommentarer: