onsdag 21 mars 2007

120 sidor och återbäring

Var och umgicks med älskade Jenny igår och det var som vanligt supertrevligt. Vi prata om kärnvapen, tv-serier och jobbet. Det är underbart att ha vänner man kan prata om allt med. Hon blev glad för min lilla gåva också (en Go red brosch). På söndag ska jag träffa Johanna, ska bli jättekul vi har inte setts på evighter känns det som. Har hittat en mycket bra guide om Köpenhamn på nätet idag som jag ska skriva ut, över 120 sidor vet inte hur jag ska komma undan med det, mamma lär inte bli glad. Kan inte skattebeskedet komma snart så man får se om det blir någon återbäring. Någon som har hunnit fått sitt än? Ha en underba onsdag, ikväll är det Grey's anatomy.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjipp sötnosen! Hmm..jag har helt lyckats förtränga att skattebesked ska komma..men nej, inget här ännu. Och vad skönt med lite schysst kompishäng och -snack:-) Ha det bra vännen!

Johanna sa...

Du kanske kan skriva ut två sidor per A4 och dubbelsida, då blir det bara 30 sidor! Lycka till...

Anonym sa...

Ingen skatteåterbäring än, och det blir nog inte så mycket... Får njuta av McDreamy på tv ikväll istället:)

Mill sa...

Åh, vad glad jag blir! Tack!

Vill också ha deklarationen så att man vet hur mycket man får tillbaka (för det räknar jag iskallt med...)

Vera sa...

Tack vad du e söt!
Vilka härliga samtalsämnen ni hade, från kärnvapen till TV-serier ;)
Kram Vera