torsdag 8 mars 2007

Blandade känslor

Denna dag har inneburit blandade känslor för min del:

  • Jag upptäckte att Elin Maria Boutique ska ha vårmodevisning den 25:e mars = då jobbar jag hela dagen och kan inte gå. Är så ledsen, hoppas så att hon ska ha en till senare i vår som förra året.
  • Vi fick ett ja av bovärden och ska nu måla om hela balkongen och inreda den. Ska bli mycket roligt det har vi längtat efter i år. Vi har en inglasad balkong så vi har det som vår oas på somrarna.
  • Jag har fått mitt paket från H&M idag min syster är och hämtar det så rapport kommer ikväll.
  • Min Go red pin kom hem idag, på Internationella kvinnodagen. Mycket söt ska sätta den på min vår jacka när den är införskaffad för jag vill inte göra hål i parkasen.
  • Som tack för att jag svarade på en enkät för Modetts räkning kommer jag att få första numret hem i brevlådan INNAN der kommer ut i butik. Jag är överlycklig.
  • Fick nya numret av Damernas Värld idag, samt en katalog från Gant med vårkollektionen. Mycket snyggt, men Damernas får vänta till jag har läst ut DV Mode.

Inga kommentarer: