tisdag 20 mars 2007

Kategorisering

Idag är en lugn dag, jag mår inge vidare är förkyld och fick en allergireaktion på jobbet igårkväll som fortfarande sitter i. Ska till Jenny på eftermiddagen och fika samt fira henne hon fyllde år igår. Jag har kommit på världens grej, jag kan koppla datorhögtalarna till mp3:n och på så sätt spela musiken högt. Smart va? Har nu setat och kategoriserat mina blogginlägg, vilket tröttsamt jobb men nu är jag nöjd. Ska även gå igenom min gamla blogg på Expressen och se om jag kan använda något här och sedan radera den bloggen. Är så nöjd med flytten hit och jag har mycket mer besökare här per dag än jag hade där. Tack alla som tittar in här och tack för att ni kommenterar det är så skoj. Det var synd att inte fler än Vera nappa på att ge sina tidning/magasintips jag är sugen på att läsa nya tidningar men vet inte vilka. Har fått Bon på förslag av Vera men vill gärna ha fler. Nu ska jag återgå till fonetikpluggandet. Ha en trevlig tisdag.

1 kommentar:

Smartasmia sa...

Tjo fröken! Ahh..missat din uppmaning om tidningsförslag. Jag har nog inget direkt nytt att komma med..Bon, Damernas, ELLE och Vogue är mina "standard", men så har jag dessutom ett "Presstop" på gångavstånd och där kan man ju botanisera lite mer. Dock tycker jag att många av de nyare modetidningarna är lite väl mkt yta. Det mest användbara får jag från ovan tidningar:-) Ha en skön dag sötnosen