onsdag 7 mars 2007

Lååång fika

Idag har min kära vän Jenny varit här på en fika. I fyra timmar satt vi och skratta, prata och grät. Jag är helt slut i käften nu och har valt tystnaden resten av kvällen. Men gud så mysigt det var att ha henne här. Hon har ju varit i Afrika i två veckor så vi hade lite att ta igen. Det mumsades scones och två kannor te. Det är verkligen lyx att kunna sitta och ta en fika mitt i veckan. Ärligt talat vi var skitsura för att vi inte hade något jobb idag ( är vikarier på samma ställe) Upp till kamp mot S Jenny. Eller se det så här hon blir kvar där när vi gör karriär. Nu ska jag iväg på fyndrunda i vårt Folkets Hus med familjen får se om jag får med mig något därifrån. Sen ska jag ladda ner två gratisprogram till bloggen som jag fick tips på av Fröken SötSur.

Inga kommentarer: